Etnetera a její spolupráce s největšími hráči trhu v oblasti automotive, bankovnictví, telekomunikacích, retailu, utilit a dalších odvětvích přinášejí s každým novým projektem inovativní krok v digitalizaci života Čechů. Ať už jde třeba o jízdu automobilem komunikujícím přes internet, výběr nového vozu v plně digitalizovaném show roomu, vybavení nové koupelny přes mezinárodní e-shop nebo všechny bankovní účty v jedné mobilní aplikaci. Vždy se jedná o špičková digitální řešení vytvořená od začátku až do konce na míru největším českým výrobcům či poskytovatelům služeb.
Jak probíhá vývoj mnohdy robustních mobilních aplikací nebo e-commerce platforem? S jakým výsledkem se potkají jejich zadavatelé a později koncoví zákazníci? Jakou kulturu vnáší Etnetera do svých partnerství s největšími hráči trhu?
„V B2B segmentu se komunikace úspěšných projektů většinou omezuje na předání hotové zakázky a další dlouhodobou péči o rozvoj. My chceme jít dál a ukázat to, co nás s partnery spojuje nejvíc – uživatelskou hodnotu projektů, na kterou při vývoji hodně myslíme, a společné firemní hodnoty s našimi zadavateli,“ říká manažerka komunikace Etnetery Rita Gabrielová.
Etnetera Vlog odstartuje sondou do největšího projektu mobilního vývoje na českém trhu - mobilní aplikace MyŠKODA - a za jízdy ji otestuje v neméně atraktivním modelu ŠKODA ENYAQ iV. Ten poprvé vstupuje na český trh ve čtvrtek 13. května, video blog Etnetery ho však zájemcům představí o dva dny dříve. Spojení elektromobilu, mobilní aplikace a infotainmentu vozu bude pro řidiče ENYAQ iV nepostradatelným pomocníkem během jízdy i mimo ní a pro automotive segment v Česku další klíčovou inovací.
Autorem a současně průvodcem Etnetera Vlogu je Jan Nuc, původně novinář serveru TechArena, který vstoupil do českého online světa sérií video recenzí na mobilní telefony a jinou chytrou elektroniku. V říjnu loňského roku se stal posilou komunikačního týmu Etnetery. „Vlog je pro mě osobně ještě otevřenější a kreativnější formou prezentace, protože při natáčení jdeme do věcí trochu po hlavě a s kapesní technikou vytváříme plnohodnotná videa, což je dost režijní adrenalin,“ říká Jan Nuc.
První díl Etnetera Vlogu najdou zájemci na YouTube kanále Etnetery od 11. května.
Rita Gabrielová
Manažerka komunikace, Etnetera Group, a.s.
rita.gabrielova@etnetera.cz
+420 702 174 103