Již od roku 2003 pomáháme Albert Česká republika naplňovat jeho bussinové cíle díky správě webová prezentace, vytváření microsites, starání se o analytiku a obsah. Společně s e-mailingem od Etnetera Activate a kreativními kampaněmi od Etnetera Motion tak vytváříme plnohodnotný webový zážitek.
protože zkvalitňujeme obsah a zvyšujeme výkon.
v rámci našich pravidelných schůzek.
při zlepšování organické návštěvnosti.
V ranných fázích naší spolupráce jsme přebrali správu jednoduchých webů klienta, které jsme převedli na náš CMS jNetPublish a postarali se o redesign stránek. Po několika letech všechny námi spravované weby přešly pod jedinou adresu - Albert.cz. Úkolem bylo vytvořit mobilní verzi s archivem receptů a využití geolokace při vyhledávání prodejen.
Mimo to jsme se pustili do budování nového intranetu klienta a aplikace DMS Komerční magazín pro komunikaci s prodejnami. Intranet měl úspěch, proto jsme ho následně rozšířili o další funkcionality a zároveň jsme vyvinuli robustní aplikaci pro měření spotřeby energií v prodejnách.
V závěru roku sbíráme nápady na nový web. Na nich stavěl Ahold zadání pro tendr na koncept obsahu webu. Výběrové řízení vyhrála sesterská firma Etnetera Activate. Díky tomu jsme začali zákazníkům posílat nový letákový newsletter s akčními nabídkami a obsahový newsletter se zajímavými články.
Co by to bylo za web bez pořádné návštěvnosti. V roce 2016 jsme se pustili do komplexní analýzy dat za účelem optimalizace webu. Díky A/B testování byla výrazně navýšena návštěvnost. O dva roky později jsme meziročně zvýšili návštěvnost o 30 procent a snížili bounce rate jeho návštěvníků.
„Spolupráce s Etneterou funguje k naší spokojenosti. Náš web vypadá a funguje velmi dobře, navíc s Etneterou spolupracujeme i na tvorbě obsahu, který je zajímavý a dobře vymyšlen po všech stránkách. Jak to tak bývá, občas narazíme na nějaký problém, ale vždy jsme ho zvládli vyřešit. Etneteru tedy můžu doporučit.“