Naše spolupráce s pojišťovnou Direct začala poměrně rychle. Za krátkou dobu jsme se dostali na stejnou vlnu a byli jsme tak schopní společně vytvořit nativní mobilní self-care pojišťovací aplikaci v rekordním čase. Díky ní je tak Direct první pojišťovnou na trhu, která má aplikaci, v níž si může všechno zařídit zákazník zcela samostatně.
jsme zvládli díky oboustranné shodě a agilnímu přístupu.
umožňuje zákazníkovi sjednat pojištění na pár kliknutí.
každých 14 dní zajišťují nové funkce i stabilitu.
Projekt jsme přebírali po původním dodavateli v červnu 2021 a čekala nás obrovská výzva, protože jsme museli za rekordní čas vyvinout nativní aplikaci. Díky lidskému přístupu, otevřené komunikaci a agilnímu řízení se našemu týmu, dedikovanému přímo pro Direct, za tři a půl měsíce podařilo dodat kompletní front-end tak, abychom mohli v září 2021 aplikaci publikovat. Navíc jsme společně s Directem uvedli do aplikace nové funkcionality, které na trhu doposud nebyly - třeba zelenou kartu dostupnou i offline. Stejně tak dokážeme rychle reagovat díky dedikovanému klientskému týmu na mimořádné události a v řádu hodin do aplikace implementovat nové funkce.
Neustále pracujeme na nových funkcionalitách, ale i stabilitě aplikace. Několikrát do měsíce tak uživatelům odesíláme pravidelné aktualizace - třeba funkci Nafoť a jeď. Její princip spočívá v tom, že registrovaný i neregistrovaný uživatel nafotí automobil ze všech stran a jednoduše si jej pojistí přímo v aplikaci díky několika kliknutím. Díky spolupráci s Etnetera Activate navíc dokážeme klientovi poskytnout i poskytnout i podrobná data o chování uživatelů včetně jejich interpretace.
Myslím si, že obě strany do toho daly maximum a na začátku byla spolupráce velice intenzivní i kvůli tomu, že Etnetera projekt přebrala po původním dodavateli. Všechno se nakonec podařilo a dopadlo dobře, což bylo způsobené i vzájemnou chemií a nadšením do projektu.