Pro druhý největší český online supermarket Košík.cz jsme vytvořili novou generaci mobilní aplikace pro pohodlné nákupy. Projekt jsme realizovali od začátku až do konce od úvodní byznysové konzultace, přes nový UX/UI design, návrh architektury až po samotný vývoj a důkladné testování. Výsledkem je moderní aplikace s několika tisíci položkami.
projektu v řádu měsíců.
díky modulárnosti a konfigurovatelnosti.
s týmy z Etnetery a Košíku.
Už od začátku projektu jsme kladli důraz na vysokou kvalitu uživatelské zkušenosti a samotného designu aplikace tak, aby byla co nejpřívětivější pro uživatele a provedla ho jednoduše celým procesem nákupu. Zajímala nás i modulárnost a konfigurovatelnost aplikace, aby ji bylo v budoucnu možné přizpůsobovat různým potřebám či jazykovým mutacím.
Aplikaci Košík.cz vyvíjely simultánně dva týmy složené z mobilních vývojářů z Etnetery i Košíku, organizované podle metodologie LeSS. Zároveň jsme koordinovali práci s back-end týmem Košíku, který dodával pro aplikaci API dle našich konzultací.
Projekt pro Košík.cz jsme rozdělili na dvě části. V té úvodní, designové, jsme si společně nastavili tzv. Fix Time Fix Price režim. V druhé fázi jsme projekt řídili už agilně. To nám jednak dovolilo nastartovat vývoj mobilní aplikace ihned, protože jsme nemuseli čekat na vytvoření technické specifikace do posledního detailu - ta vznikala postupně v průběhu vývoje. Zároveň tento přístup klientovi ponechal možnost upravovat rozsah prací a jednotlivé funkce podle měnících se priorit.
Navíc jsme do celého projektu zapojili i firmy z Etnetera Group. Byznysovou analýzu provedli kolegové z Etnetera Sense, především za testováním pak stojí Etnetera Activate.