Před nedávnem jsme vydali zásadní update aplikace ŠKODA Connect, která slouží jako místo, kde má řidič celé své auto pod palcem.
Aplikace nabízí široké možnosti ve spojení s vozem ŠKODA, které se odvíjí od konkrétního modelu. Uživatel má kompletní přehled o svém voze skrze chytrý telefon či hodinky a zároveň může ovládat některé z jeho funkcionalit. Co všechno taková aplikace dokáže a s jakými výzvami jsme se museli potýkat? Pojďme se na ně podívat blíže.
Aplikace zjednodušuje některé procesy a zpříjemňuje tak uživateli celý zážitek spojený s jeho automobilem.
Seznam funkcí je samozřejmě mnohem delší, jejich kompletní výčet lze nalézt zde.
(Aplikace je již dostupná v App Store a Google Play - tisková zpráva)
V souvislosti s tímto projektem jsme byli postaveni hned před několik výzev. Mezi největší z nich patřilo naskočení do frameworku LeSS. Naškálovaný scrum, čítající několik desítek lidí, důkladně prověřil naši schopnost komunikace a kooperace se ŠKODA AUTO i ostatními společnostmi v rámci multi-vendoru. Další náročným úkolem bylo najít přes 40 kvalitních vývojářů ve velmi krátkém čase.
V současné době pokračujeme na rozšiřování funkcionality a společnými silami se snažíme posunout uživatelský zážitek ze spojení telefonu a automobilu na novou úroveň.