Digitální transformace přetváří všechny možné sektory a vytváří tak množství nových příležitostí. Bankovní sektor není výjimkou. Jak ale budovat vztahy s novými zákazníky a vytvořit si s nimi dlouhodobé partnerství? Klíčem může být začít už od útlého věku.
Dnešní doba je charakteristická masivním přechodem na bezhotovostní styk – a to platí i pro děti. Stále více z nich využívá debetní karty a mobilní aplikace jako svou první finanční zkušenost. Aby se naučily správně hospodařit s financemi, banky mají jedinečnou příležitost hrát klíčovou roli. Nabídkou inovativních řešení mohou pomoci dětem pochopit hodnotu peněz a vytvořit si zdravé finanční návyky.
Podle průzkumu Partners Banky pouze 56 % rodičů diskutuje s dětmi o hodnotě peněz a jen 43 % využívá kapesné jako nástroj k učení finanční gramotnosti. Na druhou stranu až 70 % dětí uvádí, že by se chtělo o penězích dozvědět více. To představuje pro banky jedinečnou příležitost. Výchova finančně gramotnější generace může být nejen veřejně prospěšná, ale i obchodně výhodná.
Investice do moderních vzdělávacích technologií není jen cestou k získání nových klientů, ale také ke zlepšení loajality těch stávajících. Klíčovými přístupy mohou být:
Dlouhodobě se zaměřujeme na vývoj špičkových technologických řešení, která přizpůsobujeme specifickým potřebám našich klientů. Díky rozsáhlým zkušenostem dokážeme přinést inovativní a efektivní řešení pro různé segmenty trhu. Nabízíme:
Jsme partnerem, který má zkušenosti i technologické know-how. S naším řešením efektivně oslovíte mladší generaci a zároveň vybudujete dlouhodobé vztahy s jejich rodiči. Naše přístupy jsou moderní, bezpečné a přizpůsobené vašim obchodním cílům.
Chcete zjistit, jak přenést vaše nápady do reality a dosáhnout nových obchodních úspěchů? Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžeme podpořit vaše projekty a přinést inovace do vašeho podnikání.