V Etneteře se dlouhodobě specializujeme na vývoj velkých a rychlých e-shopů, postavených na naší platformě Etnetera E-commerce Framework (EEF). Díky ní našim klientům dáváme špičkovou technologii, bezpečnostní standardy a vynikající rychlost.
K těmto velkým e-shopům, ale zároveň dokážeme vytvořit také menší, specializované e-shopy, například pro privátní značku klienta. Tak aby bylo možné co nejrychleji vytvářet další obchodní kanály a segmenty.
Jaké jsou výhody menších specializovaných e-shopů?
- Cílení na specifické publikum: E-shop zaměřný na specifické publikum umožňuje lépe reagovat na potřeby vaší cílové skupiny, což ve ve výsledku zvyšuje míru konverze webu i možnost lépe cílit marketingové aktivity. Můžete tak rozvíjet nové segmenty či budovat vlastní značku.
- Personalizace Customer Experience (CX): Se specializovaným e-shopem dokážete pružněji reagovat na potřeby zákazníků, tvořit jim personalizované nabídky a nebo upravovat ceny i slevy dle potřeby.
- Ověření tržních hypotéz: Segmentovaný e-shop pomůže ověřit, na co zákazníci daných segmentů či značek slyší a aplikovat tyto poznatky i na “hlavním” e-shopu.
- Brand Awareness privátních značek: Dokážete soustředit komunikaci a prezentaci jednoho brandu do jednoho e-shopu a netříštíte pozornost zákazníka jinam. (dal bych na druhé místo?)
Proč je výhodnější vytvořit specializovaný e-shop na EEF?
- Technologie & integrace: Využíváte stejnou technologickou platformu jako v případě velkého e-shopu. To znamená, že využijete všech hotových integrací z hlavního eshopu a stejně tak i potřebnou část infrastruktury. Vše je spravováno z jedné platformy a tak je možné sdílet vývoj nových funkcionalit. I s tímto projektem tak máte přístup ke špičkovým technologiím, vysoké bezpečnosti & spolehlivosti..
- Nestavíme na zelené louce: Všechny potřebné prvky už máme vyvinuté a lze je jednoduše přepoužít nebo jim dát jiný kabát, aby se hodily k dané značce. Nemusíme tedy vymýšlet kolo, stačí využít skvělý základ. V tomto nám velice pomáhá nastavený design systém, který může sdílet řadu prvků a není je tak nutné dělat znovu.
- Společná administrace: Využíváte jednu administraci, na kterou jste zvyklí a nemusíte zaučovat zaměstnance na něco nového. Jednoduše se přihlásíte a pokračujete v práci.
- Smlouva & SLA: Vše je zajištěno v rámci jedné smlouvy a jednoho SLA. Tedy je možné využít stejného monitoringu a dohledové služby jako na hlavním řešení.
- Připravenost pro více trhů: Expanze na více trhů není problém. Jsme připraveni na spoustu jazykových mutací a spustit e-shop tam, kde budete chtít. Bez zbytečných průtahů.
Privátní značka, značkový eshop
Mnoho firem a provozovatelů e-shopů dříve či později přichází na myšlenku vytvořit si vlastní privátní značku tzv. privátku. Tento krok je skvělou příležitostí, jak získat konkurenční výhodu a lépe reagovat na potřeby zákazníků. S plnou kontrolou nad kvalitou a výrobním procesem je možné rychle využít nové obchodní příležitosti a rozvíjet nové prodejní segmenty. Navíc privátní značky často nabízejí vyšší marže, což zvyšuje ziskovost podnikání.
Závěr
Díky naší platformě EEF (více e-commerce case studies)dokážeme připravit i specializované menší e-shopy a využít technologického zázemí a pružně reagovat na všechny požadavky.
Přesně tak, jak jste zvyklí doposud. Příkladem může být třeba katalog produktů Kielle, který jsme vytvořili pro našeho klienta SANITINO.