AUTOR
Jan Nuc

Jak cílit na specifické skupiny zákazníků díky menším e-shopům

V Etneteře se dlouhodobě specializujeme na vývoj velkých a rychlých e-shopů, postavených na naší platformě Etnetera E-commerce Framework (EEF). Díky ní našim klientům dáváme špičkovou technologii, bezpečnostní standardy a vynikající rychlost. 

K těmto velkým e-shopům, ale zároveň dokážeme vytvořit také menší, specializované e-shopy, například pro privátní značku klienta. Tak aby bylo možné co nejrychleji vytvářet další obchodní kanály a segmenty.

Jaké jsou výhody menších specializovaných e-shopů?

  • Cílení na specifické publikum: E-shop zaměřný na specifické publikum umožňuje lépe reagovat na potřeby vaší cílové skupiny, což ve ve výsledku zvyšuje míru konverze webu i možnost lépe cílit marketingové aktivity. Můžete tak rozvíjet nové segmenty či budovat vlastní značku.

  • Personalizace Customer Experience (CX): Se specializovaným e-shopem dokážete pružněji reagovat na potřeby zákazníků, tvořit jim personalizované nabídky a nebo upravovat ceny i slevy dle potřeby.

  • Ověření tržních hypotéz: Segmentovaný e-shop pomůže ověřit, na co zákazníci daných segmentů či značek slyší a aplikovat tyto poznatky i na “hlavním” e-shopu.

  • Brand Awareness privátních značek: Dokážete soustředit komunikaci a prezentaci jednoho brandu do jednoho e-shopu a netříštíte pozornost zákazníka jinam. (dal bych na druhé místo?)

Proč je výhodnější vytvořit specializovaný e-shop na EEF?

  • Technologie & integrace: Využíváte stejnou technologickou platformu jako v případě velkého e-shopu. To znamená, že využijete všech hotových integrací z hlavního eshopu a stejně tak i potřebnou část infrastruktury. Vše je spravováno z jedné platformy a tak je možné sdílet vývoj nových funkcionalit.   I s tímto projektem tak máte přístup ke špičkovým technologiím, vysoké bezpečnosti & spolehlivosti..

  • Nestavíme na zelené louce: Všechny potřebné prvky už máme vyvinuté a lze je jednoduše přepoužít nebo jim dát jiný kabát, aby se hodily k dané značce. Nemusíme tedy vymýšlet kolo, stačí využít skvělý základ. V tomto nám velice pomáhá nastavený design systém, který může sdílet řadu prvků a není je tak nutné dělat znovu.

  • Společná administrace: Využíváte jednu administraci, na kterou jste zvyklí a nemusíte zaučovat zaměstnance na něco nového. Jednoduše se přihlásíte a pokračujete v práci.
  • Smlouva & SLA: Vše je zajištěno v rámci jedné smlouvy a jednoho SLA. Tedy je možné využít stejného monitoringu a dohledové služby jako na hlavním řešení.

  • Připravenost pro více trhů: Expanze na více trhů není problém. Jsme připraveni na spoustu jazykových mutací a spustit e-shop tam, kde budete chtít. Bez zbytečných průtahů.

Privátní značka, značkový eshop

Mnoho firem a provozovatelů e-shopů dříve či později přichází na myšlenku vytvořit si vlastní privátní značku tzv. privátku. Tento krok je skvělou příležitostí, jak získat konkurenční výhodu a lépe reagovat na potřeby zákazníků. S plnou kontrolou nad kvalitou a výrobním procesem je možné rychle využít nové obchodní příležitosti a rozvíjet nové prodejní segmenty. Navíc privátní značky často nabízejí vyšší marže, což zvyšuje ziskovost podnikání.

Závěr

Díky naší platformě EEF (více e-commerce case studies)dokážeme připravit i specializované menší e-shopy a využít technologického zázemí a pružně reagovat na všechny požadavky.

Přesně tak, jak jste zvyklí doposud. Příkladem může být třeba katalog produktů Kielle, který jsme vytvořili pro našeho klienta SANITINO.

Chci s vámi spolupracovat
Chci se pobavit o specializovaném e-shopu
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Stáhněte si materiály zdarma
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
stáhnout záznam
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Odebírejte náš newsletter
Děkujeme za Váš zájem.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.

Přečti si taky