AUTOR
Tomáš Lauer

Jak e-commerce transformuje náš svět 🤔

Nedávno jsem měl možnost rozvířit moravskoslezskou IT scénu. Své myšlenky a poznatky jsem předával na TechMeetUpu v Ostravě. Toto setkání bylo skvělou příležitostí prozkoumat, jak e-commerce transformuje náš svět a jaké inovace ji formují pro budoucnost.

Můžeš se podívat na celý záznam zde:

Nechce se Ti poslouchat všechna témata?

Vyber si téma, které tě (skutečně) zajímá:

E-commerce jako dynamický ekosystém

Personalizace: Klíč k úspěchu

API-first: Cesta k inovaci

Specializované služby a personalizace

Data: Základní kámen e-commerce

Budoucnost e-commerce

E-commerce jako dynamický ekosystém

Představil jsem e-commerce nejen jako platformu pro online nakupování, ale jako dynamický ekosystém. Tento ekosystém je živý a neustále se vyvíjející, reagující na změny v technologiích a spotřebitelském chování. Ostrašujícím příkladem nám mohl být příchod pandemie covid-19, kde jsme e-commerce a digitální technologie přijali s otevřenou náručí.

Personalizace: Klíč k úspěchu

Personalizace není jen kouzelná formulka, ale základní kámen pro poskytování hodnoty a zážitků, které si zákazníci pamatují a k nimž se vrací. Zabýval jsem se tím, jak inovace, zejména API-first přístupy, umožňují vyšší míru personalizace a efektivnější integraci a adaptaci e-commerce platforem.

API-first: Cesta k inovaci

Podělil jsem se o své názory na význam API-first přístupů v e-commerce. Tento přístup umožňuje větší flexibilitu, škálovatelnost a rychlejší integraci, což je nezbytné pro udržení kroku v neustále se měnícím digitálním prostředí. Ukázal jsem, jak platformy jako Shopify, Magento a EEF úspěšně implementují tyto strategie.

Tomáš & e-commerce ekosystém

Specializované služby a personalizace

(Roz)povídal jsem také o rostoucím významu specializovaných služeb a jejich roli v personalizaci. V dnešní době, kdy zákazníci hledají řešení šitá na míru jejich potřebám, je zapotřebí využít pokročilé technologie jako AI a data analýzu, pro vytváření personalizovaných zákaznických zážitků.

Data: Základní kámen e-commerce

Data is king.

Data nám umožňují lépe porozumět našim zákazníkům a trhu, předvídat trendy a optimalizovat naše služby. Představil jsem příklady využití dat u takových velikánu jako je Netflix nebo Amazon. Možnost růstu mohou využít i i menší e-commerce platformy.

Tomáš věštící budoucnost (bez věštecké koule)

Budoucnost e-commerce

Trendy, trendy, trendy…je vůbec možné predikovat budoucnost e-commerce?. Diskutoval jsem o důležitosti být nejen reaktivní, ale hlavně proaktivní v předvídání a formování budoucích trendů, od AI po nové formy digitálního zákaznického zážitku.

Slovo na závěr

TechMeetup bylo místo napěchované inspirujícími nadšenci a profesionály v IT oblasti. Jsem přesvědčený, že e-commerce má světlou budoucnost a jsem nadšený z toho, co přinese. Těším se na další diskuzi a spolupráci s komunitou, abychom společně formovali budoucnost e-commerce.

Chci s vámi spolupracovat
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Stáhněte si materiály zdarma
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
stáhnout záznam
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Odebírejte náš newsletter
Děkujeme za Váš zájem.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.

Přečti si taky