AUTOR
Dalibor Pulkert

Konference Mobile Marketing 2015: Sledujte trendy, buďte snílci

Mobilní trendy. Brzdí nás technologie, jejich penetrace nebo naše představivost? Odpovědi naleznete ve videu i prezentaci.

V úvodní části programu konference Mobile Marketing 2015 jsem se snažil svou přednáškou (složenou z příkladů i hypotéz) především odklopit inovační záklopku účastníků.

Osobně například hodně věřím sharing economy a obecně inovacím pomocí disrupce. Když jsme byli s týmem nedávno v Silicon Valley, využívali jsme například sdílení aut pomocí aplikace RelayRides (nově Turo).

To nejmenší, co si z prezentace můžete odnést je doporučení knihy Bold. Nebo například vyzkoušet metodu Walta Disneye (viz slide 29). A nakonec postřehy ve 140 znacích na Twitteru pod #mobileprague.

Zvažujete-li, zda by vašemu byznysu pomohla mobilní aplikace, ozvěte se nám.

Chci s vámi spolupracovat
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Stáhněte si materiály zdarma
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
stáhnout záznam
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Odebírejte náš newsletter
Děkujeme za Váš zájem.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.

Přečti si taky